06.sep

Muligheter: Valg 2021

DIGITALKONFERANSE: Har du ikke bestemt deg enda for hva du skal stemme på under årets valg? Følg med på denne sendingen så kanskje du får gjort deg opp en mening.

Stortingsvalget 2021 er et nasjonalt valg for å velge representanter til Stortinget. Valgdagen er 13. september, men frem til 10. september er det mulig å også forhåndsstemme på forskjellige steder i kommunen du bor i. Samtidig med stortingsvalget er det valg til Sametinget.

Men hva skal du stemme? Hva er viktig for deg og din livssituasjon? Hva vil du vektlegge når du går til urnene 13. september for å avlegge din stemme?

I studio i dag har vi invitert politikere fra en rekke partier og vi skal høre hva de forskjellige partiene har å si om hva de mener bør gjøres i jobbmarkedet for å få flest mulig ut igjen i arbeid og ut av ledighetskøene og statistikken. Hva har de å si om sysselsetting og satsningsområder? Hva slags plan har partiene for å få ned ledighetskøene? Hvilke tiltak må gjøres?

Kanskje du som arbeidssøker eller permittert også får noen gode råd på veien?

KLIKK HER for å bli med!

Velkommen til en litt annerledes Muligheter-sending, men ikke desto mindre viktig!

Sendingene sendes i TEAMS event, og du kan logge deg på fra hvilken som helst plattform (PC, iPad, telefon)

Du trenger ikke å melde deg på i forkant, kun trykke rett i linken hvis du vil delta uten å oppgi e-post, eller du kan se innspillingen i etterkant via FB siden MULIGHETER.

Hvis du registrerer deg med e-post, så krysser du av i boksen "Jeg godtar at Næringsforeningen lagrer opplysninger om meg og bestillingen", og MELD PÅ (GDPR regelverket).  Avkryssingen betyr at du får informasjon via e-post før møtet med link til pålogging, og en e-post med link til presentasjonene i etterkant. Du godkjenner kun for et møte ad gangen.

For mer informasjon, vennligst kontakt Øystein Dahl Andersen.