24.jun

Sommertreff for næringslivet

Vi inviterer næringslivet på øyane til sommertreff i vakre omgivelser på nyoppussede Utstein Kloster Hotell. Vi byr på faglig påfyll nydelig 3-retters middag i godt selskap.

Velkommen til sommertreff for næringslivet på de blågrønne øyane, på Utstein Kloster Hotell.

Gled deg til å oppleve alt det nye og spesielle ved hotellet i havgapet på Mosterøy. Nytt signalbygg i sedertre som inneholder mingleområde mot sjøen, ny resepsjon, peisestue, restaurant. Lyst til å komme å se?

Hele næringslivet ønskes hjertelig velkommen, men særlig Rennesøy, Finnøy og Mosterøy. Det blir faglig påfyll om næringsutvikling på øyane. Fra Rennesøy kommer Tor Kristian Gyland som tar deg gjennom næringslivets betydningen av datasenteret Green Mountain, Ryfylkekokken på Finnøy, Frode Selvåg, sprer entusiastisk matglede og snakker om lokal forankring, og hotelleier Cato Østerhus snakker om næring på Mosterøy og engasjementet for bygda.

Dette er en sommerfest med lave skuldre, god atmosfære, og en møteplass du ønsker å komme tilbake til igjen og igjen.

MENY
Forrett: Carpaccio av hjort med ruccola og parmesan
Hovedrett: Kveite med blomkålpure, grønn asparges og urtesaus
Dessert: Bringebærparfait servert med bringebær coulis og italiensk marengs

Ved spørsmål om registrerer eller tekniske utfordringer, samt evt allergier, kontakt Næringsforeningen v/Silje Finnskog Jensen. Eventuelle allergier kan også informeres om ved å skrive i kommentarfeltet, ved påmelding.

>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 72 timer før arrangementets start.

Les mer om Utstein Kloster Hotell, her.

18.00 Mingling og registrering

18.30 Velkommen, ved Joar Gangenes, leder for ressursgruppen De blågrønne øyane.

18.45 Næring på Mosterøy, ved Cato Østerhus, hotelleier Utstein Kloster Hotell.

19.00 Betydningen av datasenter for næringslivet, ved Tor Kristian Gyland, CEO i Green Mountain.

19.15 Matglede og lokal forankring, ved Frode Selvaag, Ryfylkekokken.

19.30 3-retters middag.

22.00 Drøs og mulighet for videre mingling.