03.feb

Utsikter 2022

DIGITALKONFERANSE: Hvordan er utsiktene for norsk økonomi? For 17. gang inviterer DNB og Næringsforeningen til Utsikter. Senioranalytiker i DNB Markets, Eirik Larsen, presenterer årets økonomiske rapport på Utsikter2022. Hør hvordan han vurderer markedet ved inngangen til det nye året.

Rapporten Økonomiske utsikter presenteres på dette digitale møtet.

Bærekraft virker inn på bedrifters bunnlinje.
- Forventninger til virksomheters arbeid med ESG, altså miljø og klima, sosiale forhold og virksomhetsstyring, har økt i fart. Også politisk har ambisjonene økt, særlig på klima. Dette påvirker næringslivet, understreker direktør for samfunn og bærekraft, Gine Wang-Reese i DNB.

Kunder i DNB og medlemmer i Næringsforeningen betaler medlemspris, oppgi da rabattkoden: DNBKUNDE.

Påloggingslenken sendes deltakerne 3. februar kl 9. Presentasjonene kan følges live, eller i opptak i etterkant.

Har du spørsmål om møtet, ta kontakt med Trude Refvem Hembre, Næringsforeningen.

>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

Program

11.00 Velkommen, ved Terje Fanebust, regionbanksjef i DNB og Harald Minge, administrerende direktør i Næringsforeningen.

11.10 Foredrag, ved Gine Wang-Reese, direktør samfunn og bærekraft i DNB.

11.30 Økonomiske utsikter, ved Eirik Larsen, senioranalytiker i DNB Markets.

12.15 Oppsummering: spørsmål og svar.

12.30 Takk for i dag!

Foredragsholdere

Eirik Larsen

Eirik Larsen er senioranalytiker i DNB Markets og er en av meglerforetakets mest erfarne analytikere med mer enn 30 års erfaring fra valuta- og rentemarkedene. Han holder mer enn hundre presentasjoner årlig rundt tema makroøkonomi, valutakurser og rentesetting. Eirik Larsen har presentert bankens økonomiske rapport i en årrekke, med stor innsikt og til stor underholdning for tilhørerne.

Presentasjoner

UTSIKTER 2022, Gine Wang-Reese