16.apr

Workshop grønn forretningsutvikling

UTSATT. NY DATO KOMMER. Tempoet og kravet til grønn omstilling tiltar. Regionens bedrifter skal være i forkant av utviklingen. Vi inviterer til en konkret workshop for grønn forretningsutvikling, steg for steg.

Workshop er begrenset til maks 40 personer, og er lagt opp slik at den enkelte deltaker kan tilpasse de ulike tiltakene til sin bedrift. Tre timer intens jobbing.  Deltakerne får også tilgang på skriftlig materiell for praktisk bruk i etterkant.

Temaer:

Forankring i egen organisasjon (styre, ledelse og ansatte)                                                                                                      Definere de største utfordringene (internt og eksternt)                                                                                                           Lage rekkefølge plan basert på hvor bedriften oppnår størst effekt først

Utarbeide rutiner for måling som sikrer at grønn utvikling kan måles over tid

Per Espen Stoknes  er en anerkjent TEDTalk Global Speaker, underviser på BI, men også kjent som forfatter, er en etterspurt  og anerkjent panel debattant og foredragsholder for grønn vekst.

Workshop(ene) er gjort mulig i forlengelsen av Pionér samarbeidet med Sparebanken Vest og Stavanger Kommune.

I tillegg stiller Christian Herheim i Klimapartnere/ Rogaland Fylkeskommune.

For mer informasjon, vennligst kontakt Inger Tone Ødegård

>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

08.00 Registrering, kaffe og dele erfaringer.

08.30 Velkommen ved Næringsforeningen, Inger Tone Ødegård.

08.45 Workshop, veiledning og arbeid i grupper. ved Per Espen Stoknes, PhD, BI Centre Green Growth.

11.30 Oppsummering og lunsj.

Foredragsholdere

Andre lignende møter: