Altibox vinner Norsk Kundebarometer
I snart 30 år har Norsk kundebarometer ved Handelshøyskolen BI målt norske forbrukeres kundetilfredshet og lojalitet. Resultatet for 2024 viser at Altibox, som i fjor, har den høyeste kundetilfredsheten innen både bredbånd og tv-distribusjon.
– Vi er svært takknemlige for tilbakemeldingen fra kundene og glade for at kundetilfredsheten har gått opp både innen bredbånd og underholdning. Det motiverer oss for å stå på enda mer, for vi har ambisjon om å øke kundetilfredsheten enda noen hakk. Samtidig vil jeg si takk til mine kolleger i hele Altibox-partnerskapet for den gode jobben som legges ned hver dag for å sikre at vi har de mest fornøyde kundene i bransjen, sier Shiraz Abid, leder for privatmarkedet i Altibox.
I kategorien Bredbånd får Altibox en kundetilfredshet på 73,1 (økning fra 71,7). Innen tv-distribusjon ble kundetilfredsheten 72,9 (økning fra 66,6).
– Det er inspirerende å se at vårt målrettede arbeid med å sikre de beste og mest stabile tjenestene blir satt pris på av våre brukere. Samtidig viser dette at stadig flere setter pris på valgfriheten, og ser fordelen ved å samle innhold og strømmetjenester hos en og samme leverandør, sier Kenneth Stokka, leder for underholdning.
Andre liknende nyheter
VIEW Group og Avito danner en nyskapende allianse
VIEW Group styrker sin posisjon innenfor BI, Dataanalyse, Data Governance og ESG gjennom å gå sammen med Avito AS.
Rubberstyle AS overtas av RG ROM GUMMI A/S
RG ROM GUMMI A/S og Rubberstyle AS har inngått en avtale om at RG ROM GUMMI kjøper og overtar Rubberstyle AS fra og med 4. november 2024.
Grindland blir ny direktør i Stavanger konserthus
Tone Grindland har ledererfaring, kulturell kompetanse, et bredt nettverk og meget god kjennskap til hele regionen. Dermed svarer den nye direktøren g…