Altibox vinner Norsk Kundebarometer

I snart 30 år har Norsk kundebarometer ved Handelshøyskolen BI målt norske forbrukeres kundetilfredshet og lojalitet. Resultatet for 2024 viser at Altibox, som i fjor, har den høyeste kundetilfredsheten innen både bredbånd og tv-distribusjon.
– Vi er svært takknemlige for tilbakemeldingen fra kundene og glade for at kundetilfredsheten har gått opp både innen bredbånd og underholdning. Det motiverer oss for å stå på enda mer, for vi har ambisjon om å øke kundetilfredsheten enda noen hakk. Samtidig vil jeg si takk til mine kolleger i hele Altibox-partnerskapet for den gode jobben som legges ned hver dag for å sikre at vi har de mest fornøyde kundene i bransjen, sier Shiraz Abid, leder for privatmarkedet i Altibox.
I kategorien Bredbånd får Altibox en kundetilfredshet på 73,1 (økning fra 71,7). Innen tv-distribusjon ble kundetilfredsheten 72,9 (økning fra 66,6).
– Det er inspirerende å se at vårt målrettede arbeid med å sikre de beste og mest stabile tjenestene blir satt pris på av våre brukere. Samtidig viser dette at stadig flere setter pris på valgfriheten, og ser fordelen ved å samle innhold og strømmetjenester hos en og samme leverandør, sier Kenneth Stokka, leder for underholdning.
Andre liknende nyheter
Meget solide Vår Energi-tall
Vår Energi hadde et resultat på 1,3 milliarder dollar i første kvartal i 2025. I samme periode i fjor var resultatet 850 millioner dollar.
Ember flytter «over veien»
Ember AS skifter adresse fra Sandnes til Stavanger.
Betaler ut tidenes største kundeutbytte
– Vi har aldri tidligere betalt ut så mye i kundeutbytte og gaver.