Altibox vinner Norsk Kundebarometer

I snart 30 år har Norsk kundebarometer ved Handelshøyskolen BI målt norske forbrukeres kundetilfredshet og lojalitet. Resultatet for 2024 viser at Altibox, som i fjor, har den høyeste kundetilfredsheten innen både bredbånd og tv-distribusjon.
– Vi er svært takknemlige for tilbakemeldingen fra kundene og glade for at kundetilfredsheten har gått opp både innen bredbånd og underholdning. Det motiverer oss for å stå på enda mer, for vi har ambisjon om å øke kundetilfredsheten enda noen hakk. Samtidig vil jeg si takk til mine kolleger i hele Altibox-partnerskapet for den gode jobben som legges ned hver dag for å sikre at vi har de mest fornøyde kundene i bransjen, sier Shiraz Abid, leder for privatmarkedet i Altibox.
I kategorien Bredbånd får Altibox en kundetilfredshet på 73,1 (økning fra 71,7). Innen tv-distribusjon ble kundetilfredsheten 72,9 (økning fra 66,6).
– Det er inspirerende å se at vårt målrettede arbeid med å sikre de beste og mest stabile tjenestene blir satt pris på av våre brukere. Samtidig viser dette at stadig flere setter pris på valgfriheten, og ser fordelen ved å samle innhold og strømmetjenester hos en og samme leverandør, sier Kenneth Stokka, leder for underholdning.
Andre liknende nyheter
Secure-NOK åpner emisjon på 50 millioner kroner
Secure-NOK, en norsk pionér innen OT-cybersikkerhet, henter nå betydelig vekstkapital for å skalere internasjonalt. Markedet for industriell cybersikk…
Henter 164 millioner kroner
Remora Robotics har hentet 164 millioner kroner i en emisjon som skal akselerere utrullingen av selskapets autonome rengjøringsrobot for havbruk. Løsn…
Rumag har fått ny adresse etter 17 år
Etter 17 år i Godesetdalen har Rumag nå flyttet til nye, moderne lokaler i Maskinveien 8 på Forus – med bedre plass, ny energi og enda sterkere visuel…