Gratis utdanningstilbud i regi av Fagskolen Rogaland

Fagskolen Rogaland har fått midler til å gjennomføre kortere videre- og etterutdanninger som gir inntil 30 studiepoeng.
06.september 2022 Fagskolen Rogaland

Programmene skal bidra til økt kompetanse i næringslivet.

– Programmene er utviklet med bakgrunn i behov som er kartlagt i ulike næringer, og er utviklet på bakgrunn av et trepartssamarbeid. Bransjeprogrammene er derfor dagsaktuelle og skal treffe behovene for etterspurt kompetanse i næringslivet, forklarer Øystein Førsvoll, avdelingsleder ved Fagskolen Rogaland.

Oppmøte er 8. september kl. 12.30 – 14.00, og de som ønsker kan komme til lunsj kl. 12.00. Sted: Tjuvholmveien 40, rom 123.
Det blir også overføring på Teams for de som ikke har anledning til å komme fysisk.

Vi ønsker på møtet å informere om emner vi planlegger å sette opp gjennom skoleåret og be om konkrete innspill til emner som dere føler er relevant for ansatte/medlemmer avslutter Øystein Førsvoll, avdelingsleder ved Fagskolen Rogaland.

For mer informasjon om kursene, se her: https://www.fagskolenrogaland.no/hovedmeny/utdanningstilbud/bransjeprogram-og-kurs/vare-tilbud/

Andre liknende nyheter

Allkopi blir til MAKE!Graphics

Siden 1957 har selskapet operert under navnet Allkopi, og de siste sju år som Allkopi Netprint. Nå endrer Allkopi Netprint navn til Make!Graphics.

EU-suksess i Eigersund

Eigersund Næring og Havn og Eigersund kommune har fått gjennomslag for to nye EU-prosjekter i INTERREG programmet – North Sea Region.

Tok NM gull i rørleggerfaget

Krister Hanstvedt (19) fra Stavanger tok NM-gull i rørleggerfaget under yrkes-NM sist uke, som en av flere knallsterke plasseringer fra Rogaland.