Optimaliserer arbeidsflyten

Lasting Dynamics åpnet salgskontor i Stavanger i 2020, og jobber mot bedriftsmarkedet i regionen – i tillegg til resten av Skandinavia. Selskapet har utviklet arbeidsverktøyet Roundrush, et arbeidsflyt-styringsverktøy som sikrer arbeidsflyten på IT-prosjekter til team og bedrifter.
09.mai 2022 Lasting Dynamics

– Verktøyet hjelper med å optimalisere arbeidsflyten og lar deg holde oversikten i forbindelse med programvareutvikling. For de som kjenner rammeverk som SCRUM, KANBAN, TDD, XP, så kombinerer dette verktøyet det beste fra flere kjente arbeidsplattformer, sier Morten Ims, partner i Lasting Dynamics.

Roundrush brukes hovedsakelig sammen med partnerne som Lasting Dynamics utvikler programvare for, men det finnes også en gratis versjon som er tilgjengelig, uten at man trenger å være kunde hos dem, forklarer Morten.

– Verktøyet inngår også i fordelsprogrammene til medlemmene i svenske Founders loft og danske DSG (Danish Startup Group) som hovedsakelig fungerer som Tech Inkubatorer for gründere. Det vil være fantastisk å bli en del av en norsk inkubatorprogram en dag også, forklarer Morten.

– Selskapene som har implementert Roundrush opplever at de har fått bedre kvalitet i å levere digitale høykvalitets SaaS produkter. Verktøyet og erfaringene er så langt veldig gode. Vi er veldig fornøyd med dette og bistår gjerne alle selskap som ønsker å se hvordan de kan bli enda mer effektive i sine programvare -utviklingsprosjekter, avslutter Morten Ims.

Andre liknende nyheter

Abacus IT fikk gjev pris under Visma Allstars

Abacus IT vant prisen «Årets Partner Business NXT 2023» i forbindelse med Visma Allstars-arrangementet nå i februar.

ABB og Lnett signerer ny rammeavtale

ABB signerer ny rammeavtale med Lnett for å utvide og forsterke strømnettet i Rogaland. Avtalen omfatter elektriske distribusjonsløsninger til infrast…

Proplan kåret til årets Payroll Partner igjen

Proplan AS er kåret til årets Payroll Partner for andre år på rad av Visma. Prisutdelingen fant sted 8. februar.