Spennende kurstilbud i Egersund

AKS Kompetanse AS i Egersund har samarbeidet nært med Jan Spurkeland og Relasjonsledelse Norge over de siste fire årene. Det nære samarbeidet har ført til at Jan Spurkeland nå er invitert til Egersund Forum for å holde et fire dagers kurs i temaet: Tilpasset ledelse.
04.februar 2022 AKS Kompetanse AS
Jan Spurkeland

Jan Spurkeland er for mange kjent som grunnlegger av Relasjonsakademiet. Spurkeland har lang fartstid som både forfatter og foredragsholder med fokus på relasjoner og relasjoners betydning innen ledelse.

Temaet i Jan Spurkeland sin siste bok; Tilpasset ledelse, er slik Jan Spurkeland selv ser det; fremtidens lederstil.

– Dette handler om individets behov for ledelse i kombinasjon med organisasjonens prinsipper for ledelse. Dette er den første beskrivelsen av en lederstil der medarbeiderens behov og ønsker gjøres til et hovedpoeng. Enhver person er unik. Vi trenger derfor tilpasset ledelse der medarbeidere skal kunne «bestille» ledelse hos sin nærmeste leder for å kunne yte sitt beste. De ansatte skal få mer ut av det spesifikke de trenger for å frigjøre energi og utløse arbeidsglede, slik at lederne «treffer» deg med sin måte å lede på. Tilpasset ledelse er «skreddersydd», individbasert ledelse. Som leder skal du si: Jeg vil serve deg, hjelpe deg fram og invitere deg til tilpasset ledelse, basert på den unike personen du er, sier Jan Spurkeland.

Harald Mydland hos AKS Kompetanse AS har selv gått i «skole» hos Jan Spurkeland, og benytter stadig kunnskapen om relasjonsledelse i sitt møte med virksomheter, jobbsøkere og som coach og kursholder. Mydland er markedskonsulent og relasjonsbygger hos AKS Kompetanse AS, er stolt over å nå få Jan Spurkeland til Egersund med et kurs som tidligere bare har vært arrangert på Madeira.

– Vi kan nå, sammen med Jan Spurkeland, tilby et virkelig unikt, og «kortreist» kurs».

Han tilføyer at det er noen få plasser igjen, men du bør være rask om du ønsker å sikre deg en plass på kurset, som arrangeres i tiden 22. til 25. februar 2022.

Lyse og Nordic Edge åpner lab for mobilteknologi

Digitaliseringsministeren innvier ny 5G og IoT-lab på Innoasis i Stavanger.

Brukt IT-utstyr gir økt menneskeverd

Allservice tilbyr arbeidstrening for mennesker som har havnet utenfor arbeidslivet. Nå inngår de et samarbeid med iteam hvor brukt IT-utstyr skal gi m…

Altibox vinner Norsk Kundebarometer

Altibox kommer nok en gang ut på topp blant konkurrentene i Norsk Kundebarometers årlige undersøkelse.