Visma-kåring: Proplan AS er Årets Partner 2022!

Daglig leder i Proplan AS, Odd Ingve Garpestad, og selger i region sør, Hallvard Dale, tok spent turen til Oslo og årets prisutdeling hos Visma. De kom hjem med ikke bare én, men to priser.
22.februar 2023 Proplan AS
Jubelen stod i taket da Proplan vant prisen Årets Partner 2022. F.v. Øyvind Larsen, Odd Ingve Garpestad, Hallvard Dale og Julie Grønlund.

Torsdag 16. februar 2023 braket det løs for årets prisutdeling hos Visma. Tidlig ble det klart at Proplan var Visma-partneren som hadde brakt flest kunder opp i skyen til Visma Payroll – og dermed kunne smykke seg med tittelen Årets Partner Visma.net Payroll 2022. Helt til slutt skulle den gjeveste prisen av alle deles ut, nemlig Årets Partner 2022.

Vismas Øyvind Larsen og Julie Grønlund presenterte vinneren av prisen Årets Partner 2022, Proplan AS, som en bedrift og salgsorganisasjon som jobber dedikert og målrettet. Med en vilje til å lykkes i bunn. Proplan har god ledelse og kompetanse i alle ledd, samt fokus på å fylle på med talenter hele veien. Og sist, men ikke minst: Kundene er veldig fornøyd!

– Jeg er stolt. Disse prisene henger høyt. Vi har et jevnt og godt arbeid med kundene over tid, som gir resultater. Og vi blir veldig stolte når vi premieres for å nå topper. I konkurranse med så mange andre dyktige i Visma-familien er det ekstra stas å vinne, sa Odd Ingve i sin takketale.

Det er menneskene som utgjør Proplan Proplan er ikke de eneste som leverer Vismas programvare. Men som Proplan sier: Vi er de eneste som har våre fantastiske ansatte. Som Odd Ingve så fint sa i sin takketale:

– Det er de dyktige medarbeiderne i Proplan som gjør oss fortjent til disse prisene! Hallvard kunne tilføye at det er de ansatte som er Proplan og det har skapt en vanvittig god kultur for å lykkes.

Dfind kåret til Årets Rekrutteringsbyrå

Dfind er kåret til Årets rekrutteringsbyrå for 2024 på The Hunt, som er Schibsted sin store årlige kåring. Selskapet har som eneste aktør vært nominer…

Ny styreleder i Solakonferansen

Øivind Solberg har overlatt stikka til Andreas Kollbye Aks – som da blir ny styreleder i Stiftelsen Solakonferansen.

Justify lanserer juridisk «fastlege»

– Dette er virkelig en «game-changer». Med vår førstelinjetjeneste ønsker vi å gjøre advokathjelp tilgjengelig for alle, uavhengig av økonomisk status…