24.nov

Bærekraftig utvikling av egen bedrift - Dalane

I samarbeid med BDO inviterer vi til seminar for bedrifter som ønsker å få økt kunnskap om bærekraftig utvikling.

Vi ønsker å gi noen råd om hvordan komme i gang med bærekraftsarbeidet i egen bedrift og hvorfor er dette så viktig. For næringslivet berører bærekraft stadig større del av kjernevirksomheten. Spekteret er stort; fra strengere krav om miljøstyring til forretningsutvikling og muligheter for økt lønnsomhet.

Vi ønsker med dette seminaret både å øke kunnskapen om bærekraftig utvikling, samt å dele erfaringer fra praktisk bærekraftarbeid. Hvordan bli et Miljøfyrtårn blir belyst av Adm.direktør, Miljøfyrtårn, Ann-Kristin Ytreberg.

Det serveres frokost i Eigra fra 08.00.

COVID-19

>> Det skal være trygt å besøke oss! Næringsforeningen følger alle smittevernråd fra Folkehelseinstituttet og myndighetene.

Har du spørsmål til møtet, kontakt med Aud Torunn Tronerud, Næringsforeningen,

>>No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

Møtet arrangeres i samarbeid med BDO.

08.00 Frokost i Eigra, ved alle.

08.30. Velkommen, ved, Kjetil Bårdsen BDO.

08.35 Bærekraft og miljøledelse i et økonomisk perpektiv, ved, Tanja Erichsen, Partner, BDO AS.

09.00 Bærekraftsarbeid i SpareBank 1 SR-Bank, ved Marianne Bakke, Konserndirektør SMB & Landbruk, SpareBank 1 SR-Bank.

09.30 Hvorfor og hvordan bli et Miljøfyrtårn? ved, Ann-Kristin Ytreberg. Adm.direktør, Miljøfyrtårn.

09.50 spørsmål og svar, ved alle.

10.00 Takk for i dag.

Foredragsholdere