02.feb

Bransjevandring kreative kommersielle næringer

Hva gjør de på, alle de flinke bransjekollegaene våre? Hvordan kan vi bli enda flinkere til å samarbeide på tvers av arbeidssted og fag? Dette skal vi fortsette å finne ut av.
På denne bransjevandringen besøker vi et knippe dyktige bedrifter i Stavanger Øst som forteller sine suksesshistorier:

Elleve er et kompetansehus hvor innovasjonsrådgivning, design og kommunikasjon kommer sammen for å gi innovasjonsprosjekter de ekstra musklene som kreves for å nå markedet og gjøre en forskjell.  Consulatet er et uavhengig kunstner- og arbeidsfelleskap. Tou Atelierhus er Studios And Project Space For Professional Artists.

Kreative kommersielle næringer har som visjon å bidra til innovasjon i samfunnet gjennom kreativt, tverrfaglig samarbeid i regionen. Målet med bransjevandringene er å knytte de kreative fagene tettere sammen og synliggjøre mangfoldet av lokalt kreativt arbeid og virke.

Arrangementet passer både for deg som jobber i den kreative kommersielle næringen, og for deg som er nysgjerrig på alt vi kan tilby.

Prisen på kr 400 eks mva. for medlemsbedrifter i Næringsforeningen og inkluderer deltakelse på bransjevandringen. Bransjevandringen avsluttes på Øst hvor det blir noe godt å spise og mulighet for å kjøpe drikke i baren. Studenter får rabattpris.

Meld deg på, lær av de beste, og knytt kjekke kontakter!

Arrangør er Næringsforeningens ressursgruppe for kreative kommersielle næringer (KKN) som har etablert bransjenettverket Kreativt Stavanger, les mer her. Er du ikke med på denne oversikten, ta kontakt.
FB: kreativt stavanger
Bilder fra bransjevandringen i fjor, klikk her.
Vil du se bilder fra tidligere bransjevandring, klikk her.
For spørsmål, kontakt Trude R. Hembre i Næringsforeningen. Oppdatering i program kommer.
>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før arrangementets start. Dersom du er forhindret til å delta, kan en kollega overta din plass.

Program

16.40-17.00 Registrering og nettverksbygging. Oppmøte: Elleve AS, Ryfylkegata 9.

17.00-20.00 Bransjevandring med presentasjoner:

17.00 Presentasjon av Elleve AS, Adresse: Ryfylkegata 9.

18.00 Presentasjon av Consulatet, Adresse: Dokkgata 7.

19.00 Presentasjon av Tou Atelierhus, Adresse: Kvitsøygata 25.

kl 20.00-22.00 Mat (inkl) og mingling. Mulighet for kjøp av drikke Sted: Øst OG T-Time Vinbar, begge har adresse: Kvitsøygata 25.

Oppgi ev matallergier ved påmelding.