FNs bærekraftsmål bidrar til at rammebetingelsene i offentlig og privat sektor endres. Krav til grønn vekst, teknologiske nyvinninger og økt fokus på bærekraftige produkter og tjenester, påvirker forretningsmodeller og praksis.
Samtidig ser vi at fremtidens forbrukere trekkes mot virksomheter som ønsker å bidra til en positiv endring i verden. Det leder næringslivet i retning av ikke bare finansiell avkastning, men også sosialt ansvar som påvirker deres strategi, markedsføring og kommunikasjonsformer.
Cecilie Staude er høyskolelektor ved institutt for markedsføring og har flere års erfaring fra PR-bransjen, blant annet fra Geelmuyden Kiese. Hun er en svært populær foredragsholder innen temaer som markedsføring, kommunikasjon og sosiale medier.
For spørsmål om Lederskolen, ta kontakt med Trude Refvem Hembre i Næringsforeningen.
BI Alumni har egen avtale og bes henvende seg til BI Stavanger ved Bernt Skandsen.
MELD DEG PÅ ALLE VÅRENS SAMLINGER HER OG FÅ RABATT (Påmeldingen er bindende for alle fire samlinger).
Foredrag Lederskolen 24.1, 2020, cecilie Staude
© Næringsforeningen 2019-2025 Sidekart Personvern og vilkår for bruk
Umbraco CMS fra MarkedsPartner