30.apr

Lederskolen: Hvordan skape en solid merkevarestrategi og bygge kundeverdi?

DIGITAL KONFERANSE: Markedsføring handler om å skape verdi for kundene. Dette skjer ofte i tett samspill med nettopp, kundene. Hva innebærer dette? Og hvordan skal vi gå fram for å utvikle gode kunderelasjoner?

Morten H. Abrahamsen og Susanne Wærholm tar deg igjennom en smakebit av koblingen mellom suksessfaktorer innen effektiv merkevareledelse og praktiske verktøy for å bygge gode kunderelasjoner på B2C og B2B markeder.

Lederskolen 30. april er digitalt. Deltakerne får tilsendt lenke en time før start. Sjekk spam dersom du ikke har mottatt påloggingslenken, eller kontakt Næringsforeningen.

Lederskolen er et samarbeid mellom Handelshøyskolen BI og Næringsforeningen.
>> BI Alumni har egen avtale med rabattkode og det vil bli sendt ut egen invitasjon til denne gruppen. De som har spørsmål om dette kan henvende seg til BI Stavanger ved Bernt Skandsen/Karianne Middelthon.

For spørsmål om Lederskolen, ta kontakt med Trude Hembre, Næringsforeningen.

PDF av presentasjonene kommer senere, da publiseringsverktøyet må oppdateres. Forhåpentligvis kan de legges ut under her senest fredag 7. mai.

Program

11.00 Velkommen, ved Harald Minge, Næringsforeningen.

11.05 Foredrag om merkevarebygging, ved Susanne Wærholm, Handelshøyskolen BI.

11.50 Kort pause.

12.00 Foredrag om kundeverdi, ved Morten H. Abrahamsen, Handelshøyskolen BI.

12.45 Spørsmål og svar.

13.00 Takk for i dag, ved Trude R. Hembre, Næringsforeningen.

Foredragsholdere

Presentasjoner

Hvordan skape en solid merkevarestrategi og sette den ut i praksis? , Susanne Wærholm

Branding SW Lederskolen 21.pptx

Kundeverdi, Morten Abrahamsen

Morten Lederskolen2021.pptx

© Næringsforeningen 2019-2024 Sidekart Personvern og vilkår for bruk
Umbraco CMS fra MarkedsPartner