28.jan

DIGITAL KONFERANSE: Lederskolen - Slik gjør du virksomheten bærekraftig

Bærekraft er en nøkkel til suksess. Hvorfor er CSR så viktig? Og hvordan lykkes med samfunnsansvar i næringslivet? Professor Caroline Ditlev-Simonsen viser deg steg for steg hvordan du kan tilnærme deg ditt samfunnsansvar på en bærekraftig måte.

Lederskolen må dessverre endres fra fysisk til digital 28. januar.

Mange er – og bør være – opptatt av bærekraftig utvikling. FNs bærekraftsmål har de fleste bedrifter implementert i sine planer og mål. Forskning viser at bedrifter som har gode bærekraftprogrammer får økt lønnsomhet, økt trivsel hos medarbeidere, økt kundetilfredshet, redusert risiko og lettere tilgang til finansiering.

Men hva betyr dette i praksis, og hvorfor og hvordan skal du gå fram for å lykkes med en bærekraftsstrategi? Bli med på Lederskolen og lær deg dette!

Lederskolen er i sitt 13. år og er et samarbeid mellom Handelshøyskolen BI og Næringsforeningen. I fjor arrangerte vi ni Lederskolen-samlinger, og evalueringene med en score på 5,4 i snitt på en skala hvor 6 er best, viser at deltakerne var svært fornøyde.

Velkommen!

>> BI Alumni har egen avtale med rabattkode og det vil bli sendt ut egen invitasjon til denne gruppen. De som har spørsmål om dette kan henvende seg til BI Stavanger ved Bernt Skandsen eller Hege Hovland.

>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

For spørsmål om Lederskolen, ta kontakt med Trude Hembre, Næringsforeningen.

11.00 Velkommen, ved Harald Minge, Næringsforeningen.

11.05 Foredrag, ved Caroline Ditlev-Simonsen, BI.

12.00 Pause.

12.15 Casepresentasjoner v/lokale selskaper: DNB og Helen & Hard.

Diskusjon og spørsmål fra chat.

13.00 Takk for i dag.

Foredragsholdere