14.apr

Bedrifter taper mye på å ikke involvere markedsførere i det strategiske arbeidet!

Markedsføring er en viktig brikke i verdiskapingen til de aller fleste bedrifter, men til tross for dette blir ikke markedsførere involvert når viktige beslutninger om bedriftens fremtid tas. Hvordan skal du som markedsfører komme i posisjon i din bedrift?

40 prosent av markedssjefer i større bedrifter er ikke en del av ledergruppen og i mindre bedrifter er tallet enda lavere. Manglende markeds- og kundeorientering har lenge vært en utfordring for norske bedrifter. Når andelen markedsførere i ledergrupper er synkende vil dette problemet med all sannsynlighet bli større i tiden som kommer. I samarbeid med Markedsføringsforeningen i Stavanger ønsker vi å se nærmere på dette.

Sigurd Grayston Skjørestad vil i dette møtet vil dele sine erfaringer og kunnskap om hva du som markedsfører må gjøre for å komme i posisjon til å kunne påvirke bedriftens markeds- og kundeorientering. Vi diskuterer også hvordan markedsførere kan bidra til bedre lønnsomhet.

>>Faktura sendes dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.
For spørsmål ta kontakt med Elianne Strøm Topstad, Næringsforeningen.

NB!! Medlemmer i Markedsføringsforeningen får medlemspris. Meld deg på HER for riktig pris.

Vi oppfordrer alle til å benytte kollektivtransport til våre møter. Kommer du på sykkel har Posten sykkelparkering under tak 🚴‍♀️

Vel møtt.

11:00 Registrering og enkel lunsj