40 prosent av markedssjefer i større bedrifter er ikke en del av ledergruppen og i mindre bedrifter er tallet enda lavere. Manglende markeds- og kundeorientering har lenge vært en utfordring for norske bedrifter. Når andelen markedsførere i ledergrupper er synkende vil dette problemet med all sannsynlighet bli større i tiden som kommer. I samarbeid med Markedsføringsforeningen i Stavanger ønsker vi å se nærmere på dette.
Sigurd Grayston Skjørestad vil i dette møtet vil dele sine erfaringer og kunnskap om hva du som markedsfører må gjøre for å komme i posisjon til å kunne påvirke bedriftens markeds- og kundeorientering. Vi diskuterer også hvordan markedsførere kan bidra til bedre lønnsomhet.
>>Faktura sendes dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.
For spørsmål ta kontakt med Elianne Strøm Topstad, Næringsforeningen.
NB!! Medlemmer i Markedsføringsforeningen får medlemspris. Meld deg på HER for riktig pris.
Vi oppfordrer alle til å benytte kollektivtransport til våre møter. Kommer du på sykkel har Posten sykkelparkering under tak 🚴♀️
Vel møtt.
11:00 Registrering og enkel lunsj
11:30 Møtestart
13:00 Møteslutt
© Næringsforeningen 2019-2024 Sidekart Personvern og vilkår for bruk
Umbraco CMS fra MarkedsPartner