22.feb

Muligheter: Jobb i helsesektoren

DIGITALKONFERANSE: Helsesektoren trenger alltid dyktige og engasjerte medarbeidere og behovet for helsefagarbeidere vil bare vokse i fremtiden. Utdanningsmuligheter innen dette faget finnes over hele fylket og vi vil belyse noe av det her i dag.

I hele Rogaland finnes det flotte utdanningsinstitusjoner innenfor helsesektoren og det er mye å velge mellom og mange forskjellige veier til målet. Uansett er det sikkert at dette er en vekstbransje som har behov for ansatte både nå og ikke minst i fremtiden, særlig da med tanke på den voksende andelen av eldre blant befolkningen.

I studio møter du Kristin Akerjordet, dekan ved det helsevitenskapelige fakultet ved Universitetet i Stavanger, Gudrun Ellingsen fra Dalane Utdanningssenter, Inger Johanne Bligaard, avdelingsleder Kurs og Kompetanse AOF Vestlandet og Nina Nesse som har gått på helsearbeiderskolen og tatt videreutdanning. Nå har hun begynt på videreutdanning som sykepleier.

Dette arrangementet er en del av prosjektet Muligheter som har arrangementer hver mandag klokken 13:00.

Påmelding/innlogging:

Link for å delta i arrangementet, klikk her:

Muligheter: Helse

Sendingene sendes i TEAMS event, og du kan logge deg på fra hvilken som helst plattform (PC, iPad, telefon)

Du trenger ikke å melde deg på i forkant, kun trykke rett i linken hvis du vil delta uten å oppgi e-post, eller du kan se innspillingen i etterkant via FB siden MULIGHETER.

Hvis du registrerer deg med e-post, så krysser du av i boksen "Jeg godtar at Næringsforeningen lagrer opplysninger om meg og bestillingen", og MELD PÅ (GDPR regelverket).  Avkryssingen betyr at du får informasjon via e-post før møtet med link til pålogging, og en e-post med link til presentasjonene i etterkant. Du godkjenner kun for et møte ad gangen.

For mer informasjon, vennligst kontakt Øystein Dahl Andersen

13.00 Velkommen Ved, Næringsforeningen i Stavanger-regionen

13.03 Fremtidsutsikter ved dekan Kristin Akerjordet, Det helsevitenskapelige fakultet, UiS

13.25 Den distrikstvennlige sykepleierutdanningen ved Gudrun Ellingsen, Dalane Utdanningssenter