22.nov

NÆRINGSTREFF SANDNES: Møt den nye politiske ledelsen i Sandnes

Velkommen på julefrokost hvor du kan møte den nye politiske ledelsen i Sandnes. Sammen vil vi se på hvordan vi kan gå fra lillebror til tvillingbror.

Det er kommet ny ordfører og nytt politisk flertall i Sandnes. Hva vil det bety for deg og din bedrift? Vil vi merke forskjell? Hva sier den nye politiske plattformen for Sandnes om næringsliv? Disse tre, og spørsmålene du ønsker å stille, vil den nye ordføreren Kenny Rettore og varaordfører Kristoffer Birkedal forsøke å svare på.

Vi inviterer inn representanter fra næringslivet til å fortelle sine tanker om den politiske plattformen. Hva er forventingene fra næringslivet? Og hvordan skaper vi resultater sammen?

Vi vil stille spørsmål om hvem som tar styringen i å gjøre Sandnes sentrum som attraktiv næringsadresse. Arbeidsplasser i  sentrum er en motor for byutvikling som også gagner handelen i sentrum, og som stadig jobber for å være førstevalget til Sandnesgauken.

Vi vil høre innlegg fra Pål Njærheim, daglig leder K2, Edle Torkelsen og Johannes Thulin Kay, fra Sandnes Sentrum, Odd Langhelle og Arne Idland i Axelar.

Det blir servert skikkelig frokostbuffet med et julepreg. Vi lover en god start på dagen og et engasjert næringsliv.

Treffpunkt Sandnes arrangeres i samarbeid med Den Gule Banken.

For mer informasjon vennligst kontakt Hanne Hernes

Eventuelle allergier skrives i kommentarfeltet.

08.00 Registrering, kaffe og julefrokost.

08.45 Velkommen, ved Sjur Hana, leder i ressursgruppen Sandnes.

08.50 Introduskjon av den nye politiske ledelsen, ved ordfører Kenny Rettore og varaordfører Kristoffer Birkedal.

09.00 Innspill og utfordringer fra næringslivet:

- Hva skal til for at Sandnes fortsatt skal være en attraktiv by- sett fra et sentrumsperspektiv? ved Johannes Thulin Kay og Edle Torkelsen, Sandnes Sentrum.

Næringseiendom og Sentrumsutvikling, ved Pål Njærheim, daglig leder K2.

- Sandnes sentrum som attraktiv næringsadresse – hvem tar styringen her? ved Odd Langhelle og Arne Idland, Axelar.

- Tverrforbindelsen - en nødvendighet for næringslivet i Sandnes, ved Egil Lillebø, Skjæveland gruppen.

10.30 Takk for i dag!

Andre lignende møter: