22.mar

Nettverkslunsj i Dalane: Presentasjonsteknikk og formidling

En god presentasjon kan være avgjørende for om publikumet ditt sovner eller faktisk hører på hva du har å si. Are Sleveland fra Komet Design gir oss sine beste tips og råd.

En god presentasjon kan være avgjørende for om publikumet ditt sovner eller faktisk hører på hva du har å si. Få nyttige tips til å forbedre din presentasjon og lær hvordan man utnytter mulighetene som finnes i Powerpoint.

Vi ser på hvordan en presentasjon kan støtte budskapet ditt og hjelpe deg å huske hva du skal si. Vi prater om hvordan man lager en presentasjon som informerer, underholder og inspirerer. Og vi går igjennom enkle og nyttige tips som hjelper deg å skape et godt visuelt uttrykk og vekker engasjement hos publikum.

Dagens foredragsholder er Are Sleveland fra Komet Design
Are Sleveland er kreatør med lang erfaring som rådgiver innen design, merkevarebygging og kommunikasjon. Han har jobbet med mange av regionens mest attraktive merkevarer, og er nå en del av det faglige samarbeidet Komet Design. Han er lidenskapelig opptatt av god design og brukervennlige løsninger som gir resultater og bygger merkevare. Med fokus på god historiefortelling hjelper han selskaper og lage bedre presentasjoner, og han lærer villig bort sine beste triks.

For spørsmål kontakt Aud Torunn Troneud.

Påmelding på lenken, kun kortbetaling.
Dersom noen ønsker fakturabetaling, kan denne lenken benyttes.

12.00 Velkommen!

12.05 Presentasjonsteknikk og formidling, ved, Are Sleveland, Komet Design.

12.25 Minglelunsj.

14.00 Slutt.

Foredragsholdere

Are Sleveland

Are Sleveland er kreatør med lang erfaring som rådgiver innen design, merkevarebygging og kommunikasjon og er en del av det faglige samarbeidet Komet Design.

Andre lignende møter:

31. mai 2024 -