05.okt

Salg for selgere

Salg for selgere er en aktiv møteplass for salgsledere og selgere for å sikre kompetansedeling, begeistring og nye kontakter. Etter 18 måneder med webinar, så skal vi møtes ansikt til ansikt for å diskutere salg igjen. Det kommer til å fylle rommet med positiv lyd.

Tema er: Salgskultur og arbeidsglede

Hva er bedriftens struktur for salg, og hva er kultur? Hvordan skape begeistring og engasjement?

Bedriftenes suksess og vekst er avhengige av at produkter og tjenester omsettes i et tempo tilpasset organisasjonens produksjon. Selgerne har en nøkkelrolle i organisasjonen, og hvordan skal bedriften og selgerne trene på begeistring? Hva skal til for å skape psykologisk trygghet, som vi vet er essensielt med tanke på trivsel, glede og prestasjon i salgsteamet?

Denne formiddagen har ALLE deltakerne en rolle,  under faglig veiledning fra Ewy Myrhaugen i Evan-Jones international og  Arild Vik i Skarp reklamebyrå.

For mer informasjon, vennligst kontakt Inger Tone Ødegård

>> Avbestilling må gjøres innen 48 timer før møtestart.

COVID-19

>> Det skal være trygt å besøke oss! Næringsforeningen følger alle smittevernråd fra Folkehelseinstituttet og myndighetene.

08.00 Registrering, kaffe og bli kjent med flest mulig.

08.30 God morgen, ved Inger Tone Ødegård, Næringsforeningen.

08:40 Hva er oppskriften for begeistring og entusiasme innen salg? ved Arild Vik, rådgiver og partner i Skarp reklamebyrå.

09.30 Pause.

09:45 Salgskultur i bedriften: hva er struktur og hva er kultur, ved Ewy Myrhaugen, Evan-Jones International.

10.30 Dialog i små grupper, ved alle.

10.55 Oppsummering.

11.00 Lunsj og bli kjent med fremtidige samarbeidspartnere, ved alle.

Foredragsholdere