18.mai

Webinar: Salg for selgere: salgskultur

Aktiv salgskultur og proaktiv tenkning er temaet når Børge Aanestad og Richard Kjønnhaug fra Schibsted Marketing Service kommer for å dele inspirasjon.
Gjennom annonseløsninger i VG, Finn, Stavanger Aftenblad, E24,  Bergens Tidende, Aftenposten og mange flere norske siter, rådgir Schibsted Marketing Services landets og regionens største merkevarer i retning best mulig effekt for sine budskap. 
De jobber i et marked med meget høy konkurranse som krever mye fra dem i rollen mot kunden, og bruker mye ressurser på å ha en sterk salgskultur i virksomheten. 
Den siste tiders hendelser har ikke gjort ting enklere,  men både Richard og Børge skal gjennomgå viktige momenter som vil  inspirere, og vil gjerne dele noe av dette med dere:

 

* Effekt - skal du gjøre en god jobb må du løse noe og gi dette effekt

* Mulighet -  alle elsker de som finner nye muligheter

* Innsikt -  finn fakta om markedet - bruk det til kunden!

* Proaktiv - vi sier som i ishockey: vær der pucken kommer til rett tid!

* Closing - hadde det ikke vært kjekt å få til noe sammen?

 

For mer informasjon, vennligst kontakt Inger Tone Ødegård

Link til webinar sendes alle deltakerne ca tre timer før møtestart.

Program

13.00 Velkommen, ved Inger Tone Ødegård

13.05 Salgskultur, viktigst av alt: hjelp kunden til å se nye muligheter, ved Børge Aanestad og Richard Kjønnhaug, Schibsted Marketing Services

13.55 Q & A

Foredragsholdere

Presentasjoner

Salg for selgere, Børge Aanestad

Salg for selgere v 2.0 05 2020.pptx

© Næringsforeningen 2019-2024 Sidekart Personvern og vilkår for bruk
Umbraco CMS fra MarkedsPartner