22.sep

Salg for selgere: Selvledelse

Salg er et yrke som krever mye disiplin og struktur. I tillegg jobber mange selgere alene med sitt fagområde i sin bedrift, og må lage sine egne planer og klappe seg selv på skulderen for oppnådde resultater. Møt blant annet Trond Magnar Unhammer i NorDan, en bedrift som jobber beinhardt med salgsstrategier i et globalt marked. Produksjon på Moi, men selgere i mange land.

I denne type roller er det en uvurderlig egenskap å kunne styre egen tilstand, og vite noe om hva som sørger for kvalitet på egne prestasjoner. Hva har du fokus på, og hva går du rundt og forteller deg selv? Vi vil fokusere på verktøy og refleksjoner rundt selvledelse, og noen tanker rundt hva som skal til for å være skjerpet og til stede på jobb, også når det stormer rundt deg.

Serien Salg for selgere tilbyr uavhengige korte kurs med teknikker og inspirasjon for best mulig salgsoppnåelse. Møtene skal gi påfyll av kompetanse og energi, og ikke minst bidra til at selgere knytter kontakter for mulig business og erfaringsoverføring ved senere anledninger.

Innledere er Ewy Myrhaugen, Teamleder og rådgiver Evan-Jones International, og Trond Magnar Unhammer fra Nordan, som har hele verden som markedsområde. De er i beinhard konkurranse hver dag.  Ingen fasit, men kan dele og diskutere hva som har fungert over tid.

Pga covid-19 er deltakelsen begrenset til 48 personer.

For mer informasjon, vennligst ta kontakt med Inger Tone Ødegård

>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart

COVID-19

Næringsforeningen følger alle smittevernråd fra Folkehelseinstituttet og norske myndigheter for å sikre at våre møteplasser er trygge. Vi ber deg derfor sette deg inn i våre krav og rutiner når du skal være deltaker hos oss. KLIKK HER for å sette deg inn i våre smitteverntiltak i forbindelse med covid-19.

08.15 Registrering og kaffe.

08.30 Velkommen ved Næringsforeningen, ved Inger Tone Ødegård.

08.35 Bruk av egne verktøy over tid i ulike situasjoner, ved Trond Magnar Unhammer, Administrerende direktør, Nordan.

09.20 Pause og nettverksbygging.

09.40 Teknikker for selvledelse, ved Ewy Myrhaugen, Prosjektleder, Evan-Jones International.

10.40 Beste praksis, arbeid i små grupper, ved Ewy Myrhaugen.

11.00 Kort oppsummering og individuelle planer, ved alle.

11.15 Lunsj og faglig nettverksbygging.

Foredragsholdere

Presentasjoner