14.jun

Salg 2022: Digitale salgsmøter til glede for dine kunder og prospects

Digitalt salgsmøte? Her får du tips og råd om hvordan du når ut til kunden – og sikrer salget, via skjermen.

Selv om pandemien går over, viser en fersk undersøkelse at kun 1 av 3 tror at det blir like mange fysiske salgs- og kundemøter i 2022, som før pandemien. Mye tyder på at webinarer og andre digitale møteformer har kommet for å bli. Mange kunder har oppdaget fordelene med webinarer, sammenlignet med tradisjonelle fysiske seminarer, foredrag og produktpresentasjoner.

Hvordan kan en selger, med behov for å være synlig i sitt marked og nå ut til et stort antall kunder og prospects i en travel hverdag, bruke denne utviklingen til sin fordel? På denne samlingen får du konkrete råd om hvilke salgsaktiviteter som passer til å gjennomføre som webinar (og ikke), og praktiske og tekniske tips til hvordan gjennomføre et salgs-webinar med god profesjonell kvalitet.

P R O G R A M
11:00 Lunsj og registering
11:30 Møtestart
13:00 Slutt

Dette møtet er siste del av vår møteserie Salg 2022. Møtet passer for salgsledere og operative selgere i små og store bedrifter, spesielt innen bedrift-til-bedriftsmarkedet (B2B). Toppledere og fagfolk innen markedsføring og kommunikasjon kan også ha stor nytte av å delta. Serien er et samarbeid med Leadify. Du trenger ikke ha vært på tidligere samlinger for å utbytte av møtet.

For mer informasjon ta kontakt med Elianne Strøm Topstad, Næringsforeningen.
>> No show blir fakturert dersom avmelding ikke foreligger innen 48 timer FØR møtestart.

Det skal være trygt å besøke oss! Næringsforeningen følger alle smittevernråd fra Folkehelseinstituttet og myndighetene.

Foredragsholdere

Sofie Amalie Høxbroe Sandstøl

Sofie-Amalie er digital markedsfører og innholdsrådgiver i Leadify. Hun jobber med flere av selskapets store kunder, som hun hjelper med digital markedsføring og nettsider for å øke salget deres. Tidligere erfaring fra næringsutvikling og havnæringen. Mastergrad i internasjonal markedsføringsledelse.

Øyvind Jacobsen

Øyvind er forretningsrådgiver og daglig leder i Leadify, som bidrar med å utvikle vekststrategier for selskapets storkunder i bransjer som energi, havnæringen og teknologi. Mastergrad i internasjonal markedsføring og ledelse, og 15 års erfaring i toppledelsen hos selskaper i flere B2B-bransjer, med ansvar for markedsføring, salg og innovasjon.

Charlotte Kleming

Som digital markedsfører i Leadify er Charlotte ansvarlig for flere av selskapet sine største kunder, hvor hun utvikler nettsider, CRM-løsninger og gjennomfører salgs- og markedsføringskampanjer. Charlotte har åtte års erfaring med rådgivning og markedsføring innen software og finans, og Bachelorgrad i markedsføringsledelse.

Andre lignende møter:

04. apr 2024 -