03.okt

Sjef i eget liv

– Hvis man er sjef for andre, er det greit at man er sjef i eget liv, er en av konklusjonene til Ingvard Wilhelmsen. Han er lege og spesialist i indremedisin og psykiatri, i tillegg til å være godkjent veileder i kognitiv terapi og kjent over hele landet som grunnlegger av hypokonderklinikken i Bergen.

Ingvard Wilhelmsen er professor emeritus ved Universitetet i Bergen og spesialist i indremedisin, fordøyelsessykdommer og psykiatri. Han har i 22 år drevet en liten Hypokonderklinikk i en 20 prosent stilling ved Haraldsplass Diakonale Sykehus i Bergen. Wilhelmsen har skrevet en rekke bøker, blant annet «Livet er et usikkert prosjekt», «Sjef i eget liv», «Kongen anbefaler» og «Det er ikke mer synd på deg enn andre». Wilhelmsen er en ettertraktet foredragsholder!

I tillegg får vi en introduksjon til historien om det skjeve tårnet i Jåttåvågen ved Bjørn Vidar Lerøen. Han har forfattet en rekke bøker, blant annet Statoils historie, Oljedirektoratets historie, Petoros historie, Norske Shells historie og historien om Gullfaks og Ula.

Møtet er i samarbeid med Hinna Park.

For spørsmål om møtet, vennligst kontakt Trude Refvem Hembre i Næringsforeningen.

>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

11.00 Registrering og lunsj.

12.00 Velkommen, ved Hinna Park og Næringsforeningen.

12.10 Historien om det skjeve tårn i Jåttåvågen, ved Bjørn Vidar Lerøen.

12.30 Sjef i eget liv, ved Ingvard Wilhelmsen.

13.30 Takk for i dag.

Foredragsholdere