10.jun

Sommertreff i Sola

Velkommen til nye Sola Strand Hotel, når vi endelig kan samles til sommertreff. Kvelden byr på spennende foredrag om destinasjon i Sola og regionen. Det blir også akustisk musikk med Are Sleveland.

Vi inviterer næringslivet til sommertreff i vakre omgivelser på nyoppussede Sola Strand Hotel. Det blir lett sommermat, lave skuldre og høyst aktuelle foredrag om å jobbe for Sola som attraktiv destinasjon.

For å sikre at Sola og regionen er en attraktiv reiselivsdestinasjon som tiltrekker seg flere turister og forretningsreisende, må vi starte nå. Hvordan kan vi jobbe sammen for å sikre mer turisme og konferanser til Sola og regionen? Og hvilke skjulte skatter finnes her?

Kom på sommertreff og møte vår egen lufthavndirektør Anette Sigmundstad, reiselivsdirektør Elisabeth Saupstad og Sola Strand Hotel sin nye direktør Michael Holm. Vi spiller også kvelden opp med god stemning og høy allsangfaktor av Are Sleveland. Dette blir sommerkveld med gjensynsglede, latter og faglig innhold - på høvelig avstand.

Sommertreffet arrangeres i samarbeid med FLYT og Sparebank 1 SR-bank.

For mer informasjon vennligst kontakt Silje Finnskog Jensen
>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

COVID-19

Næringsforeningen følger alle smittevernråd fra Folkehelseinstituttet og norske myndigheter for å sikre at våre møteplasser er trygge. Vi ber deg derfor sette deg inn i våre krav og rutiner når du skal være deltaker hos oss. KLIKK HER for å sette deg inn i våre smitteverntiltak i forbindelse med covid-19.

18.00 Registrering og kaffe.

18.30 Velkommen, ved Yngve Sørland, leder for ressursgruppen Sola og Silje F. Jensen i Næringsforeningen.

18.35 Historien om Sola Strand Hotel, ved Michael Holm, ny direktør ved Sola Strand Hotel.

18.45 Hvordan løfte våre grenseløse region, og hvilke skatter finnes i kommunen? ved Elisabeth Saupstad, reiselivsdirektør i Region Stavanger.

19.05 Pause, med enkel småmat.

19.40 Musikalsk innslag og god stemning, ved Are Sleveland

19.55 Hvordan jobber Avinor med å få flere tilreisende? ved Anette Sigmundstad, lufthavndirektør Sola i Avinor.

20.15 Opplevelsene tiltrekker turister! Hvordan fremme opplevelsene? ved Michael Holm, ny direktør ved Sola Strand Hotel.

20.35 Spørsmål og diskusjoner.

20.45 Vi fortsetter sommerkvelden, og Are fortsetter med musikalsk innslag.

22.00 Takk for i dag.

Foredragsholdere