26.okt

U37 Afterwork

Kom og møt andre unge i næringslivet på en lavterskel afterwork på Stavanger camping. Dette er den perfekte arena til å utvikle ditt profesjonelle nettverk!

Du er velkommen til en sosial aften med U37 nettverket. Du får også rabattert pris på minigolf hvis det skulle friste.

I løpet av kvelden vil Torbjørn Wiig Pedersen fra U37 fortelle litt om hva vi gjør i U37 og hvilke muligheter du har. I tillegg vil vi få ett faglig innslag fra Jonas Vikingstad, næringslivsjournalist i Stavanger Aftenblad, som vil formidle hvordan man på best mulig vis selger inn en god sak til media. Hva er the do's and don'ts? Hva tenner vi på? Hva ler vi av og legger i papirkurven?

Det er viktig å få unge opp og frem i næringslivet, ikke bare for å skape mangfold, men fordi det er vår framtid det er snakk om. Nettverkstreffene er med på å øke relasjonsbygging mellom etablerte og ferske i næringslivet, samt at de byr på  inspirasjon og idémyldring.

U37 er et nettverk for unge, ambisiøse næringslivsinteresserte mennesker under 37 år. På tvers av bransjer ønsker vi å være med å bygga framtiden til regionen. Du kan lese mer om U37 HER

Arrangementet koster ikke noe, men meld deg på slik at vi vet hvor mange som kommer! Ta gjerne med deg en venn eller ti.

For spørsmål, ta kontakt med:Hanne Hernes, Næringsforeningen.

19.00 Dørene åpner

19.30 Velkommen, ved Torbjørn Wiig Pedersen, U37.

19.40 Do's and don'ts i innsalg til media, ved Jonas Vikingstad, Stavanger Aftenblad.

19.50 Gode muligheter for nettverksbygging

22.00 Takk for i kveld!