25.aug

Kunsten å formidle

Kommunikasjon, selvledelse og inspirasjon er stikkord for denne formiddagen, hvor Karete Kristoffersen kommer til Næringsforeningen for å dele av sin lange ledererfaring og uformelt sammen med gjestene vil snakke om det å formidle, aktivt lytte til og å kommunisere med hverandre.

Hovedfokus er på deg og hvordan kunne formidle på en personlig, tydelig og inspirerende måte, uavhengig av emne, noe som vil kunne gjøre budskapet ditt mer effektfullt.

Vi snakker om det å ha kontakt med publikum eller deltagere i et møte, valg av hjelpemidler, språk verbalt og ikke verbalt, din tilstedeværelse i rommet, pusten din og naturlige kunstpauser med mer.

Du vil også bli bevist på hvordan du kan lytte på flere nivåer til andre og stille gode spørsmål som både støtter og utfordrer.

Det vil bli en interaktiv formiddag, der du uformelt også vil tas med i små gruppe samtaler.

Karete er tilstedeværende og både inspirerer, engasjerer og utfordrer. Med sine 25 år som leder både nasjonalt og internasjonalt fra en av verdens mest suksessrike retail organisasjoner, IKEA, har hun mye kunnskap og erfaring med seg i bagasjen.

Karete er gründeren bak KARETE& som tilbyr kreativ prosessledelse og menneskeutvikling, hun er leder Coach og holder inspirasjons foredrag.

Bedriftene Karete jobber med har en ting til felles, at de ønsker å skape endring og utvikling gjennom folka sine, for å kunne oppnå gode resultater.

Pga covid-19 begrenses deltakelsen til 50 personer.

For mer informasjon, vennligst kontakt Kristine Berg Marhaug.

>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

COVID-19

Næringsforeningen følger alle smittevernråd fra Folkehelseinstituttet og norske myndigheter for å sikre at våre møteplasser er trygge. Vi ber deg derfor sette deg inn i våre krav og rutiner når du skal være deltaker hos oss. KLIKK HER for å sette deg inn i våre smitteverntiltak i forbindelse med covid-19.

08.30 Registrering og kaffe.

08.45 Velkommen ved Næringsforeningen, ved Kristine Berg Marhaug og Inger Tone Ødegård.

08.50 Kunsten å formidle, ved Karete Kristoffersen, daglig leder, Karete&.

09.45 Pause.

10.00 Kunsten å formidle - dialog, ved Karete Kristoffersen og alle.

10.45 Q & A, ved alle.

11.00 Lunsj og erfaringsutveksling.

Foredragsholdere

Presentasjoner