21.okt

Lederskolen: Kundene dine lyver, hva gjør du som leder?

Ni av ti kunder lyver. Hva gjør dette med din bedrift? Postdoktor Hannah Snyder gir råd om hvordan du håndterer denne utfordringen som leder.

Hovedtema: Mange kunder innrømmer at de har løyet i servicesituasjoner. Dette kan ha store konsekvenser, både for virksomheten og for kunden som ikke forteller sannheten.
Vi mennesker lyver i omtrent en tredjedel av all kommunikasjon vi har med andre folk. Dessverre gjelder det også når kundene dine kommuniserer med deg eller andre i organisasjonen din.

Postdoktor Hannah Snyder har gjennomført en studie blant mer enn 2000 forbrukere for å få svar på hvorfor kunder lyver i servicesituasjoner. Hun har også vært opptatt av å finne ut hva kundene lyver om og når de gjør det.

Snyder forteller om de vanligste typene av kundeløgner og hvilke effekter disse løgnene kan ha for virksomheten på kort og lang sikt. Hannah Snyder vil samtidig gi deg råd om hvordan du best mulig håndterer kunder som lyver på ulike nivåer i organisasjonen. Bli med på Lederskolen og lær mer!

Lederskolen er i sitt 13. år og er et samarbeid mellom Handelshøyskolen BI og Næringsforeningen. Velkommen!

Praktisk info:

>>BI Alumni har egen avtale med rabattkode og det vil bli sendt ut egen invitasjon til denne gruppen. De som har spørsmål om dette kan henvende seg til BI Stavanger ved Bernt Skandsen eller Hege Hovland.

Ved påmelding, oppgi i notatfelt dersom du har matallergier, slik at du får tilpasset lunsj.

>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

For spørsmål om Lederskolen, ta kontakt med Trude Hembre, Næringsforeningen.

 

Program

09.45 Registrering, lunsj og mingling.

11.00 Velkommen, ved Harald Minge, Næringsforeningen.

11.05 Foredrag, ved Hannah Snyder, Handelshøyskolen BI.

13.00 Takk for i dag.

Foredragsholdere

© Næringsforeningen 2019-2024 Sidekart Personvern og vilkår for bruk
Umbraco CMS fra MarkedsPartner