09.feb

Hvordan bli en bedre formidler? Tips og råd!

Ønsker du å lære deg hvordan du raskt og effektivt blir en bedre formidler? Lær deg de beste triksene når vi får besøk av høyskolelektor Nina Vogt fra BI.

Mange av oss holder stadig innlegg og presentasjoner, men det er ikke alltid vi føler at budskapet når frem. I seminaret vil Nina Vogt gi deg råd og tips til hvordan man kan bli en bedre formidler og hvordan man på en mer effektiv måte kan nå ut med budskapet.

Vi vil jobbe med oppgaver, presentasjoner og øvelser og forhåpentligvis tar du med deg noen nyttige verktøy du kan benytte når du neste gang skal holde en presentasjon. Dette blir både lærerikt og gøy!

Nina Vogt er høyskolelektor ved BI, og ekspert på presentasjonsteknikk og muntlig kommunikasjon. Hun er en prisvinnende og ettertraktet foredragsholder for næringslivet. Nina er blant de fem første i BIs historie til å bli utnevnt som merittert foreleser,- som er excellent teacher. Det innebærer en anerkjennelse av at dagens foreleser er en fremragende underviser som over tid har jobbet systematisk for å levere gull foran sitt publikum. Hun er ikke bare en av BIs mest populære foredragsholdere, men også en av landets beste eksperter på det å formidle kunnskap og engasjere sitt publikum.

For spørsmål om møtet, kontakt Trude Refvem Hembre, Næringsforeningen.

>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

11.30 Registrering lunsj og mingling.

12.00 MØTESTART Velkommen ved Trude Hembre, Næringsforeningen.

12.05 Presentasjon ved Nina Vogt, BI.

14.45 Spørsmål & svar

15.00 MØTESLUTT Takk for i dag.

Foredragsholdere