03.mai

Salg 2022: Salgspresentasjoner: Hvordan skape magi i kundemøtene?

Lær å lage den ultimate salgspresentasjonen som sikrer deg salget.

En fersk undersøkelse viser at en stor utfordring for selgere er å få kunden til å forstå fordelen med produktet eller tjenesten. Som selgere må vi alle tenke nytt, om hvordan man best kan nå ut til potensielle kunder og måten vi presenterer oss. Det finnes ingen universell mal for en god salgspresentasjon, som passer alle. Men det finnes universelle byggeklosser, som alle profesjonelle selgere kan bruke til å bygge en effektiv salgspresentasjon.

På denne samlingen vil du få et konkret verktøy, en 5-trinns guide, for å bygge en presentasjon som fanger kundens oppmerksomhet og øker sjansen for å lande salget. Du får eksempler fra andre bedrifter, med inspirasjon til hvordan du kan gjøre det i egen bedrift.

P R O G R A M

11:00 Lunsj og registering
11:30 Møtestart
13:00 Slutt

Dette møtet er tredje del av vår møteserie Salg 2022. Møtet passer for salgsledere og operative selgere i små og store bedrifter, spesielt innen bedrift-til-bedriftsmarkedet (B2B). Toppledere og fagfolk innen markedsføring og kommunikasjon kan også ha stor nytte av å delta. Serien er et samarbeid med Leadify. Du trenger ikke å ha vært på tidligere samlinger for å utbytte av møtet.

For mer informasjon ta kontakt med Elianne Strøm Topstad, Næringsforeningen.
>> No show blir fakturert dersom avmelding ikke foreligger innen 48 timer FØR møtestart.

Det skal være trygt å besøke oss! Næringsforeningen følger alle smittevernråd fra Folkehelseinstituttet og myndighetene.

Foredragsholdere

Eirin Røsand

Eirin jobber tett med salgssjefer og ledere hos flere av Leadify sine storkunder innen energi, teknologi og maritime næringer, som hun hjelper med markedsføring og nettsider. Eirin har mastergrad i internasjonal markedsføring, bachelor i medieproduksjon og flere års erfaring med markedsføring før hun kom til Leadify som digital markedsfører og innholdsrådgiver.

Ida Søreng

Ida har bred utdannelse i digital markedsføring, journalistikk, språk og reiselivsledelse. Som digital markedsfører og innholdsrådgiver hos Leadify jobber Ida sammen med salgs- og markedssjefer og produktspesialister hos Leadify sine kunder. Hun lager artikler og annet fagstoff for kundenes blogg og nettsider, med mål om økt salg.

Øyvind Jacobsen

Øyvind er forretningsrådgiver og daglig leder i Leadify, som bidrar med å utvikle vekststrategier for selskapets storkunder i bransjer som energi, havnæringen og teknologi. Mastergrad i internasjonal markedsføring og ledelse, og 15 års erfaring i toppledelsen hos selskaper i flere B2B-bransjer, med ansvar for markedsføring, salg og innovasjon.