Mange bedrifter bruker mye penger på markedsføring uten målbare resultater. Mange selgerne bruker sin verdifulle tid på feil leads eller kalde leads. De sliter med å komme tidligere på banen hos kunden – før kunden tar kjøpsbeslutningen. Virker dette kjent?
Av mange blir inbound marketing regnet som en svært effektiv måte å få flere og bedre leads og øke salget. Hva er ‘inbound’? Hvilke resultater kan du forvente? Hvordan kan du og markedssjefen (eller byrået) jobbe sammen om å styrke selskapets vekst? Praktiske eksempler fra bedrifter.
Deltakere på Salg 2022 får en komplett guide til inbound marketing og salg, med råd på strategi og praktiske tips og anbefalinger.
P R O G R A M
11:00 Lunsj og registering
11:30 Møtestart
13:00 Slutt
Dette møtet er fjerde del av vår møteserie Salg 2022. Møtet passer for salgsledere og operative selgere i små og store bedrifter, spesielt innen bedrift-til-bedriftsmarkedet (B2B). Toppledere og fagfolk innen markedsføring og kommunikasjon kan også ha stor nytte av å delta. Serien er et samarbeid med Leadify. Du trenger ikke å ha vært på tidligere samlinger for å utbytte av møtet.
For mer informasjon ta kontakt med Elianne Strøm Topstad, Næringsforeningen.
>> No show blir fakturert dersom avmelding ikke foreligger innen 48 timer FØR møtestart.
Det skal være trygt å besøke oss! Næringsforeningen følger alle smittevernråd fra Folkehelseinstituttet og myndighetene.
Mette har bakgrunn fra flere B2B/tekniske bransjer og grensesnittet mellom marketing og salg, før hun startet i Leadify som digital markedsfører og innholdsrådgiver. Mastergrad i global markedsføringsledelse og bachelor i språk, kultur og ledelse. Jobber mye med innhold på ulike flater og formater, grafisk design og nettsider for Leadify sine kunder.
Sofie-Amalie er digital markedsfører og innholdsrådgiver i Leadify. Hun jobber med flere av selskapets store kunder, som hun hjelper med digital markedsføring og nettsider for å øke salget deres. Tidligere erfaring fra næringsutvikling og havnæringen. Mastergrad i internasjonal markedsføringsledelse.
Øyvind er forretningsrådgiver og daglig leder i Leadify, som bidrar med å utvikle vekststrategier for selskapets storkunder i bransjer som energi, havnæringen og teknologi. Mastergrad i internasjonal markedsføring og ledelse, og 15 års erfaring i toppledelsen hos selskaper i flere B2B-bransjer, med ansvar for markedsføring, salg og innovasjon.
© Næringsforeningen 2019-2024 Sidekart Personvern og vilkår for bruk
Umbraco CMS fra MarkedsPartner