06.okt

Treffpunkt Øyane: Samskaping og felleskap - Avlyst

Velkommen til treffpunkt på øyane, hvor samarbeid og utvikling i næringslivet på Rennesøy og Finnøy settes på agendaen. Denne ettermiddagen besøker vi Hanasand Gård, og får omvisning på gården og kloke ord om hvordan man lykkes i samskaping.

Samskaping handler om å invitere likeverdige samarbeidspartnere til å gi selvstendige bidrag for skape løsninger og muligheter med større suksess. På dette treffpunktet vil vi lære av Ann Karin Tennås Holmen, førsteamanuensis i statsvitenskap på UiS om hvordan vi kan lykkes med samskaping for å løse komplekse og nyskapende løsninger. Vi vil også få kloke ord av Stig Jakob Hanasand som hvorfor og hvordan samhandle for kokkekunsten.

Vi starter hele kvelden med en inspirerende omvising på gården, og avslutter med deilig tomatsuppe m/ tilbehør.

Velkommen til en hyggelig ettermiddag, med faglig påfyll og refleksjoner som berører næringsliv og utvikling på øyene.

Treffpunktet arrangeres i regi av ressursgruppen De Blågrønne Øyane.
For mer informasjon vennligst kontakt Silje Finnskog Jensen.
>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

COVID-19

>> Det skal være trygt å besøke oss! Næringsforeningen følger alle smittevernråd fra Folkehelseinstituttet og myndighetene.

Foredragsholdere

Andre lignende møter: