11.jan

U37 Afterwork på Jæren

Ung og keen på å utvide ditt nettverk? Vi inviterer til en uformell møtearena for unge profesjonelle Jærbuer.

Nordic Steel åpner dørene når vi nå gjenskaper suksessen med U37 Afterwork, men denne gangen på Jæren. Vi ønsker å skape en uformell møtearena for unge Jærbuer. Vi legger opp til noe program, men det vil for det meste være tid til mingling og nettverksbygging. Vi skal høre fra Børre Lobekk selv om hvordan han som ung tok en aktiv del i næringslivet, og lære litt om hvordan man bygger nettverk. Det blir også muligheter for å fortsette kvelden i Brynebyen for de som ønsker det.

Det er viktig å få unge opp og frem i næringslivet, ikke bare for å skape mangfold, men fordi det er vår framtid det er snakk om. Nettverkstreffene er med på å øke relasjonsbygging mellom etablerte og ferske i næringslivet, samt at de byr på  inspirasjon og idémyldring.

U37 er et nettverk for unge, ambisiøse næringslivsinteresserte mennesker under 37 år. På tvers av bransjer ønsker vi å være med å bygga framtiden til regionen. Du kan lese mer om U37 HER

Del gjerne arrangementet med dine yngre kollegaer.

Arrangementet koster ikke noe, men meld deg på slik at vi vet hvor mange som kommer!

OBS; Begrenset antall plasser.

For spørsmål, ta kontakt med:Hanne Hernes, Næringsforeningen.

19.00 Dørene åpner

19.30 Drøs og nye bekjentskaper