Boen Gård er på plass

Boen Gård i Kristiansand fikk nylig sin anerkjennelse i Michelin Guide og sin vinkjeller i Star Wine List.
04.januar 2023 Boen Gård
Bilde av egenproduserte produkter, honning fra egen eiendom, samt ripssylt, eplesylt, solbærsylt.

Boen Gård, et unikt Boutique Hotel i Kristiansand, jobber mye med bærekraft, økologi og lokale småskala produsenter. Dette har bidratt til at Boen Gård, som er kjent for sine klassiske og unike hotell fasiliteter og kurs, konferanse oppsett har blitt sett utenfor Norges grenser.

– Vi er utrolig stolte over teamet som gjør dette hver dag til sin passion og hjelper med å få opp fokuset på bærekraft og økologiske produkter samtidig som man jobber med sesongens råvarer fra småskala produsenter som ligger innenfor 90 minutter av eiendommen. Villaksen er fra egen elv som renner igjennom eiendommen, skriver Boen Gård i en melding.

Andre liknende nyheter

ABB og Lnett signerer ny rammeavtale

ABB signerer ny rammeavtale med Lnett for å utvide og forsterke strømnettet i Rogaland. Avtalen omfatter elektriske distribusjonsløsninger til infrast…

Proplan kåret til årets Payroll Partner igjen

Proplan AS er kåret til årets Payroll Partner for andre år på rad av Visma. Prisutdelingen fant sted 8. februar.

Færre unge uføre i Rogaland

1 881 personer under 30 år er uføre i Rogaland. Det er en nedgang på over 2 prosent det siste året, viser ferske tall fra NAV.