Fieldwork åpner nytt kontor i Stavanger

Fieldwork AS, et av Norges ledende byråer innen brand experience, er stolt av å kunngjøre åpningen av nytt kontor i Stavanger. Med denne utvidelsen er Fieldwork AS dedikert til å levere en sterk lokal tilstedeværelse og skreddersydde løsninger for kunder i regionen.
29.september 2023 Fieldwork AS
På plass i Stavanger: Fieldwork

– Vi er utrolig begeistret for å ta steget inn i Stavanger og tilby våre tjenester utenfor Oslo-gryta, sier Øystein Johanssen, daglig leder i Fieldwork AS.

– Med vår ekspansjon i Stavanger vil vi være i en enda bedre posisjon til å betjene eksisterende, og nye, kunder og bygge sterke bånd i lokalsamfunnet.

Stavanger, kjent som energihovedstaden i Norge og en smeltedigel for kreativitet og innovasjon, representerer et logisk neste steg for Fieldwork AS. Byens dynamiske næringsliv og kulturelle mangfold gir ideelle forutsetninger for merkevareopplevelser som skaper varige inntrykk. Ved å kombinere lokal kunnskap med global innsikt er Fieldwork AS dedikert til å skape autentiske, meningsfylte og minneverdige merkevareopplevelser. Med en tilnærming som kombinerer strategi, design, teknologi og brand experience, jobber teamet tett sammen med kunder for å levere unike løsninger som involverer og begeistrer.

Teamet fra Fieldwork i Stavanger består av Joakim Årsvold som kundeansvarlig og Maria Johansen som prosjektleder. Begge er født og oppvokst i Stavanger og gleder seg «græli» til å møte nye potensielle kunder i Stavanger som er åpne for å se på et samarbeid med Fieldwork og være med og utfordre tradisjonelle event løsninger.

– Da familien bestemte seg for å flytte tilbake til Stavanger var det ekstra gledelig at Fieldwork samtidig ønsket å etablere seg i min hjemby, sier Joakim Årsvold.

– Jeg gleder meg til å kunne presentere Fieldwork, hvordan vi tenker og hvordan vi jobber, til næringslivet i Stavanger, avslutter han.

Fieldwork er et internasjonalt prisbelønt byrå innen merkevareopplevelser, etablert i 2005. Selskapet spesialiserer seg på å skape unike og engasjerende opplevelser. Drevet av kreativitet og med en strategisk tankegang, leverer de fysiske, digitale og hybride opplevelser og kommunikasjon for sine kunder.

Andre liknende nyheter

Utvider med syv nye bedrifter

Syv nye VB Partnerbedrifter med en samlet omsetning på over 175 millioner kroner og rundt 100 ansatte innlemmes i VB Gruppen.

Lyse verdt 58 milliarder

Lyse er verdt 58 milliarder, etter en økning på 11 milliarder på to år. Det plasserer Lyse-konsernet som et av Norges 20 mest verdifulle selskaper sam…

– Tett CCS-allianse med Norge

Wintershall Dea vil være representert på Niedersachsens og Norges stander på Hannover Messe 2024. Selskapet vil vise fram et forskningsprosjekt fra Un…