Blir til Medco dinHMS

En av Rogalands største og mest anerkjente bedriftshelsetjenester bytter navn.
16.februar 2021 Medco dinHMS as
Bilde fra selskapets lokaler i Haugesund i 24/7-bygget.

– Det er en glede å melde at Medco Bedriftshelsetjeneste ved årsskiftet byttet navn til Medco dinHMS. Dette gjør vi for å understreke vår tilknytning til den landsdekkende bedriftshelsetjenesten dinHMS I Oslo som vi kjøpte sammen med andre bedriftshelsetjenester for noen år siden, skriver selskapet i en melding.

– Nå er Medco dinHMS også blitt største eier av dinHMS og styrker sånn sett sin nasjonale leveransekraft av bedriftshelsetjenester. Vi fortsetter som regionens største lokalteide bedriftshelsetjeneste (eies hele 66% av ansatte) og vil som vi har gjort i over 30 år, fortsette med vår kundenære service og høye kompetanse, spesielt innen olje- og gass, men også innen en rekke andre bransjer og for det offentlige. Vi er bedriftshelsetjenesten til over 20 kommuner, heter det i meldingen.

– Vi har fortsatt kontor i Tananger, Hinna Park, på Jørpeland og i Haugesund. Vårt heleide datterselskap Lund BHT i Kristiansand har nå også byttet navn til Medco dinHMS Agder.

Andre liknende nyheter

Nordic Edge Expo 2021 theme launched

This week Nordic Edge Expo launched the theme of Nordic Edge Expo 2021 in Stavanger.

Støtte til elbil-lading i bedrifter

Stavanger kommune kan nå gi støtte til bedrifter som skal oppgradere eller etablere infrastruktur for lading av el-varebiler, klasse to, som bedriften…

Ålreit åpner ny avdeling

Ålreit Coaching og Kompetansesenter satser på Stavanger-regionen, og åpner avdeling rett ved Kvadrat.