Søkerseminar innen petroleum

Forskningsrådet arrangerer søkerseminar innen petroleum for bedrifter i Stavanger-området onsdag 15. juni kl. 08:30 i Innovasjonsparken på Ullandhaug.
08.juni 2022 Norges Forskningsråd
Forskningsrådet informerer om mulighetene for forskningsfinansiering for næringslivet innenfor petroleum.

Jobber du i en bedrift eller offentlig foretak som driver med forskning og utvikling innenfor olje/gass og holder til i Stavanger-området? Onsdag 15. juni arrangerer Forskningsrådet et timelangt frokostseminar fra kl. 08.30 hvor de vil gå gjennom hva du kan søke på i utlysningene Innovasjonsprosjekt i næringslivet og Demonstrasjonsprosjekt i næringslivet. Du får også mulighet til å stille spørsmål og snakke med en fagrådgiver i Forskningsrådets petroleumsavdeling, enten du har ideer og prosjektplaner eller rett og slett bare vil vite mer om mulighetene. Meld deg på frokostseminaret her (gratis).  Det arrangeres også et SkatteFUNN-kurs samme sted kl. 10 - 14. Meld deg på SkatteFUNN-kurs her (også gratis).

Andre liknende nyheter

Abacus IT fikk gjev pris under Visma Allstars

Abacus IT vant prisen «Årets Partner Business NXT 2023» i forbindelse med Visma Allstars-arrangementet nå i februar.

ABB og Lnett signerer ny rammeavtale

ABB signerer ny rammeavtale med Lnett for å utvide og forsterke strømnettet i Rogaland. Avtalen omfatter elektriske distribusjonsløsninger til infrast…

Proplan kåret til årets Payroll Partner igjen

Proplan AS er kåret til årets Payroll Partner for andre år på rad av Visma. Prisutdelingen fant sted 8. februar.