27.aug

Sommertreff på Bakernes Paradis

Velkommen til sommertreff i Sandnes, på vakre Bakernes Paradis på Lauvik. Det blir gjensynsglede, lave skuldre, faglig innhold, deilige smaksopplevelser og flott musikk.

Vi inviterer næringslivet i Sandnes til sommertreff på vakre Bakernes Paradis. Sommertreffet byr på god underholdning, gode samtaler, lærdom og ny kunnskap, samt nydelig mat fra det blå matfatet med lokale råvarer som gjenspeiler stedet og historien. Kronen Gård står for maten og serveringen.

Denne sensommerkvelden får du Sandnespatriot og BLINK-sjef Odd Langhelle som deler sine kloke ord om å kjempe for det du tror på, og hva som må til for å skape en kultur som spiller andre gode. I tillegg kommer Elisabeth Saupstad fra Region Stavanger, for å snakke om situasjonen for reiselivsnæringen i Sandnes i vanskelig tider, og hvordan dette påvirker hele næringslivet.

Dette blir et sommertreff med gjensynsgleder og lave skuldre. Utover kvelden vil vi også nyte lyden av gitaren til Robin Methlie, som skaper stemning med å kombinere klassisk, jazz og brasiliansk musikk.

Det blir mulighet for å kjøpe drikke i baren, hele kvelden.Det blir gratis busstransport fra Sandnes sentrum, ved Quality Hotel Residence. Mer informasjon sendes deltakere, når påmeldingsfristen er gått ut.

Velkommen til sensommertreff på Bakernes Paradis!
Arrangementet er et samarbeid med Sandnes Sparebank.

COVID-19

Næringsforeningen følger alle smittevernråd fra Folkehelseinstituttet og norske myndigheter for å sikre at våre møteplasser er trygge. Vi ber deg derfor sette deg inn i våre krav og rutiner når du skal være deltaker hos oss. KLIKK HER for å sette deg inn i våre smitteverntiltak i forbindelse med covid-19.

Begrenset antall plasser pga hensyn til smittevern.

Eventuelle allergier informeres om ved å skrive i kommentarfeltet, ved påmelding.
Ved spørsmål om registrerer eller tekniske utfordringer, kontakt Næringsforeningen v/Silje Finnskog Jensen.

>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 72 timer før arrangementets start.

18.00 Avgang. Gratis transport fra Quality Hotel Residence.

19.00 Velkommen, ved Harald Minge, administrerende direktør i Næringsforeningen.

19.10 Å kjempe for det du tror på, ved Odd Langhelle, daglig leder for Skifestivalen BLINK.

19.30 Reisen til Sandnes, ved Elisabeth Saupstad, reiselivsdirektør i Region Stavanger.

19.50 Matfatet serveres, og vi fortsetter med leken og poetisk musikk at Robin Methlie.

20.50 Kaffe, noe søtt og god drøs.

22.00 Hjemreise.

Foredragsholdere