Sirkulærfestival 2023: Bildegalleri
Innoasis er festivalområdet for årets Sirkulærfestival. Foto: Maria Mår Johansen

Sirkulærfestival 2023: Bildegalleri

Næringsforeningens ressursgruppe, Kreative og kommersielle næringer (KKN), arrangerer torsdag 30. mars Sirkulærfestivalen 2023 på Innoasis i Stavanger.
30.mars 2023 Tekst: Marius Johnsen, Foto: Maria Mår Johansen

Innovative løsninger innen sirkulærøkonomi og bærekraft er overbyggende tema for dagen. Foredragsholdere og eksperter innen sine respektive fagfelt, inspirerer og eksemplifiserer ovenfor næringslivet hvordan du kan tenke grønt og bærekraftig.

Mads Simonsen Thuv fra Ducky forklarte hvordan data spiller en rolle i den grønne omstillingen. Marianne Kleiberg fra The Nature Conservancy forklarte hvordan natur og naturbaserte løsninger kan være en effektiv del av løsningen, for å nevne noe.

I løpet av dagen vil også Jasper Steinhausen, grunnleggeren av Business With Impact, lære publikum om å koble på suksessformelen som mennesker har brukt 99 % av tiden vi har eksistert, nemlig sirkulærøkonomi. Lene Westeng fra Resirqel snakker om den helt nye ressurssentralen i Oslo og dagen avsluttes med konsert med Thomas Dybdahl og lokal mat servert fra Ostehuset.

Festivalen arrangeres av ressursgruppen KKN i Næringsforeningen i Stavanger-regionen, med støtte fra Stavanger kommune.

Bildegalleriet oppdateres. Du ser bildene fra Sirkulærfestivalen her!

Andre liknende nyheter

Hjemmekontor og mobilitet før og etter Covid

Til tross for økt bruk av hjemmekontor og videomøter, øker opplevelsene av trafikkø. Vi kan ikke bare fortsette å bygge nye veier i det uendelige, ell…

Energirådet: Havvind og havområde-plan

Hvordan ser veien ut videre for havvindsatsingen? Det var ett av flere tema som ble diskutert i Energirådet.

Powerpoint-kongens tre beste tips

En Powerpoint-presentasjon skal vekke følelser hos mottakeren. Som en konsert eller en god historie, sier Are Sleveland.