Sirkulærfestival 2023: Bildegalleri
Innoasis er festivalområdet for årets Sirkulærfestival. Foto: Maria Mår Johansen

Sirkulærfestival 2023: Bildegalleri

Næringsforeningens ressursgruppe, Kreative og kommersielle næringer (KKN), arrangerer torsdag 30. mars Sirkulærfestivalen 2023 på Innoasis i Stavanger.
30.mars 2023 Tekst: Marius Johnsen, Foto: Maria Mår Johansen

Innovative løsninger innen sirkulærøkonomi og bærekraft er overbyggende tema for dagen. Foredragsholdere og eksperter innen sine respektive fagfelt, inspirerer og eksemplifiserer ovenfor næringslivet hvordan du kan tenke grønt og bærekraftig.

Mads Simonsen Thuv fra Ducky forklarte hvordan data spiller en rolle i den grønne omstillingen. Marianne Kleiberg fra The Nature Conservancy forklarte hvordan natur og naturbaserte løsninger kan være en effektiv del av løsningen, for å nevne noe.

I løpet av dagen vil også Jasper Steinhausen, grunnleggeren av Business With Impact, lære publikum om å koble på suksessformelen som mennesker har brukt 99 % av tiden vi har eksistert, nemlig sirkulærøkonomi. Lene Westeng fra Resirqel snakker om den helt nye ressurssentralen i Oslo og dagen avsluttes med konsert med Thomas Dybdahl og lokal mat servert fra Ostehuset.

Festivalen arrangeres av ressursgruppen KKN i Næringsforeningen i Stavanger-regionen, med støtte fra Stavanger kommune.

Bildegalleriet oppdateres. Du ser bildene fra Sirkulærfestivalen her!

Andre liknende nyheter

SOMMERPRATEN: Leif Johan Sevland

Dette hadde ONS-generalen gjort dersom han fikk være næringsminister for en dag.

SOMMERPRATEN: Børre Lobekk

Nordic Steel-sjefen disker opp en god og ærlig kjøttrett, med kjøtt fra min gode kompis Reidar, når han skal imponere som vert.

SOMMERPRATEN: Anette Sigmundstad

Lufthavndirektør Anette Sigmundstad skal både til Thailand og Ryfylke i ferien. Hun angrer på at hun aldri har studert eller jobbet utenfor Norges gre…