Ny direktør på Clarion Skagen Brygge

Nina Eskeland er ny direktør ved Clarion Collection Hotel Skagen Brygge. Etter mange år som driftsleder i Sørmarka Arena ser Nina Eskeland frem til å komme tilbake til hotellbransjen og spesielt Nordic Choice Hotels.
03.februar 2022 Clarion Collection Hotel Skagen Brygge
Nina Eskeland, ny hotelldirektør på CC Skagen Brygge.

– Jeg gleder meg til å returnere til hotellbransjen! Ikke bare for å oppleve atmosfæren på hotellet, og for å hilse på våre gjester hver dag samtidig bidra til at de får et hyggelige opphold, men også for å være med på å videreutvikle hotellet generelt, sier Nina Eskeland.

Eskeland er opprinnelig fra Voss og har de siste 26 årene bodd i Stavanger sammen med mannen sin og deres to døtre. På fritiden liker hun å tilbringe tid med familien, spesielt utendørs, nedoverbakker på ski og reiser. De siste 11 årene har hun vært driftsleder i Sørmarka Arena. Hotellopplevelsen Eskeland vil ta med seg er imponerende. Hun startet som nattevakt, fortsatte som resepsjonssjef, etterfulgt av bookingsjef og til slutt hotellsjef.

– Jeg er veldig glad for å ønske Eskeland velkommen tilbake til Nordic Choice og denne gangen på Clarion Collection Hotel Skagen Brygge. Jeg har jobbet med Eskeland tidligere og hun har solid bakgrunn og kunnskap, mye engasjement og en positiv måte å lede på. Jeg er sikker på at hun vil kunne styrke og styre hotellet ytterligere i riktig retning. Jeg er utrolig glad for å ønske henne velkommen til Clarion Collection-teamet, sa June H. Johansson, driftsdirektør, Clarion Collection Hotel Norge.

– Jeg gleder meg til å møte gamle kollegaer og selvfølgelig bli kjent med nye! Det er en så flott gjeng på Nordic Choice Hotels, avslutter Eskeland.

Clarion Collection Hotel Skagen Brygge ligger på den vakre bryggen i Stavanger. Restauranter, barer, butikker og Valbergstårnet med utsikt over byen ligger like ved.

Andre liknende nyheter

Lyse og Nordic Edge åpner lab for mobilteknologi

Digitaliseringsministeren innvier ny 5G og IoT-lab på Innoasis i Stavanger.

Brukt IT-utstyr gir økt menneskeverd

Allservice tilbyr arbeidstrening for mennesker som har havnet utenfor arbeidslivet. Nå inngår de et samarbeid med iteam hvor brukt IT-utstyr skal gi m…

Altibox vinner Norsk Kundebarometer

Altibox kommer nok en gang ut på topp blant konkurrentene i Norsk Kundebarometers årlige undersøkelse.