08.mar

Salg 2022: Den nye salgshverdagen i 2022

Hvordan blir salgshverdagen i 2022 i en digital verden preget av pandemi?

Dette er vårt første møte i vår nye møteserien: SALG 2022.

I denne samlingen
får du en eksklusiv presentasjon av «Den store undersøkelsen av B2B-markedsføring, Salg og Service i Norge 2022». Vi ser nærmere på hvordan en selger sin hverdag i 2022 blir preget av digitalisering, nye forventninger fra kundene og ikke minst – pandemien.

Vi presenterer aktuelle case og nytte eksempler. Vi ser på hva ulike selskap gjør, og du får tips til hva du som selger kan gjøre for å bruke endringene til din fordel.

Salg 2022 passer for salgsledere og operative selgere i små og store bedrifter, spesielt innen bedrift-til-bedriftsmarkedet (B2B). Toppledere og fagfolk innen markedsføring og kommunikasjon kan også ha stor nytte av å delta. Serien er et samarbeid med Leadify.

Du kan velge å melde deg på hele serien, eller plukke ut enkelte samlinger. For best utnyttelse, av både innhold og verktøy, anbefaler vi å delta på alle samlingene.

MELD DEG PÅ ALLE SAMLINGENE HER

For mer informasjon ta kontakt med Elianne Strøm Topstad, Næringsforeningen. 
>> No show blir fakturert dersom avmelding ikke foreligger innen 48 timer FØR møtestart. 

Det skal være trygt å besøke oss! Næringsforeningen følger alle smittevernråd fra Folkehelseinstituttet og myndighetene. For å være på den sikre siden fortsetter vi å holde avstand, unngår klemming og er ikke kjipe på håndvasken. 

Program

11.00 Registrering og enkel lunsj

11.30 Møtestart

13.00 Slutt

Foredragsholdere

© Næringsforeningen 2019-2024 Sidekart Personvern og vilkår for bruk
Umbraco CMS fra MarkedsPartner